System kolejkowy do zarządzania ruchem klientów - Q.-.matic

Innowacyjny system kolejkowy Profil naszej firmy na Facebook

FAQ: Dlaczego system kolejkowy?
FAQ (Najczęściej zadawane pytania) >Dlaczego system kolejkowy?
W czym mi pomoże system kolejkowy?
W czym mi pomoże system kolejkowy?

1. Poprawa komfortu pracowników i Klientów.



Nasz system kolejkowy sprawi, ze klient uświadomi  sobie już od pierwszej chwili, że trafił do przyjaznego dla siebie miejsca. W przejrzysty sposób klient pobierze bilet, będzie informowany o postepie obsługi i komfortowo wezwany do właściwego stanowiska.



Pracownicy będą mogli skupić się na zasadniczej części swojej pracy, bez potrzeby nie tracąc czasu na wyjaśnienia i spory.



2. Wzrost ilości obsługiwanych klientów.



To niesamowite ale prawdziwe. Już po wdrożeniu naszego systemu, ilość obsługiwanych klientów rośnie o conajmniej 30%. Dlaczego? Wzrasta dyscyplina pracy, podwyższa się komfort obsługi. Można również sterować godzinami pracy i obsługą Klientów w taki sposób, że pracownicy mają lepiej wykorzystany czas. Wyobraźcie sobie Państwo, że dzięki naszemu systemowi wszyscy pracownicy wiedzą co dzieje się w kolejce i moga sprawnie zareagować prawie natychmiast.



3. Udogodnienia elektroniczne.



Nasi klienci bezpłatnie dla systemu QMS Profi i za niewielką opłatą w QMS Standard mają dostęp do elektroniczej platformy QMS Web. Przyjazne narzędzie działające zarówno z poziomu komputera stacjonarnego, tabletu lub telefonu komórkowego  pozwala na umówienie wizyty do placówki oraz pozwala na podgląd sytuacji w sali obsługi. Dzięki temu Klient będzie mógł na bieżąco monitorować postęp obsługi. Ta ostatnia funkcja pozwala Klientowi na lepsze zarządzanie swoim czasem i prawdopodobnie spowoduje, że klient zrewanżuje się usmiechem wobec personelu obsługi a cała wizyta przebiegnie w przyjaznej atmosferze.



4. Lepsze zorganizowanie miejsca do oczekiwania.



Korzystając z naszego systemu kolejkowego możecie Państwo lepiej zaprojektować miejsce dla swoich Klientów. Pomożemy wybrać Państwu miejsce, które najlepiej sprawdzi się w tej roli: da poczucie komfortu oczekiwania Klientom a pracownikom poczucie komfortu pracy. Często sugerujemy aby takie miejsce wydzielić również na zewnątrz budynku i wyposażyć w odpowieni zestaw informacyjny czyli głośnik i wyświetlacz zewnętrzny LCD.



5. Inne zalety naszego systemu. 



Możliwość odwiedzenia dwóch stanowisk za pomocą jednego biletu pozwala na większe poszanowanie czasu klienta. Nie musi on oczekiwać w dwóch kolejkach w myśl stresującej dla wszystkich zasady: "ja będę za Panią stał tylko ...". Wystarczy poprosić o przekierowanie do drugiej kolejki po zakończeniu obsługi.



Narzędzie motywacyjne. Nasz system daje świetny wgląd w zebrane dane statystyczne, co pozwala dokonać kontroli wydajności pracowników i ewentualnie pomóc osobom o niskiej efektywności pracy.



Poprawa wizerunku wśród klientów i konkurencji. Napewno wszyscy zauważą i docenią, że system spowodował lepsze dopasowanie Państwa  się do potrzeb klienta.



Do góry